Subject: Meeldetuletus avaliku arutelu toimumisest
From: Merje Verhovitš <[email-masked]>
Cc: "Aivar Aruja" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 10:18:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud kaasatav

Tuletame Teile meelde, et täna 04.03.2024 ja ka kolmapäeval 06.03.2024
toimuvad Kadrina valla tuuleenergeetika eriplaneeringu asukoha eelvaliku
lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi
avaliku väljapaneku tulemuste avalikud arutelud.

04.03.2024 toimub avalik arutelu kl 18.00 Kadrina vallavalitsuse (Rakvere
tee 14, Kadrina) II korruse saalis

06.03.2024 toimub avalik arutelu kl 18.00 Hulja raamatukogus (Tõnismäe tee
18, Hulja)

Avalikest aruteludest on võimalik osa võtta ka veebi teel. Koosoleku
veebilink lisatakse valla kodulehele eriplaneeringu rubriiki samal päeval,
kui toimub avalik arutelu.

Lugupidamisega

Merje Verhovitš

eriplaneeringu projektijuht                 +372 5366 9554

Kadrina Vallavalitsus                         <http://www.kadrina.ee>
www.kadrina.ee

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on mõeldud ametialaseks kasutamiseks
ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.